China Esports Weekly: VSPN ostaa Livestreaming Talent Agency Famulei, Exxon Mobil Brand Sponsors League of Legends Pro League

China Esports Weekly: VSPN ostaa Livestreaming Talent Agency Famulei, Exxon Mobil Brand Sponsors League of Legends Pro League

Urheilu
Ilmainen Internet-Kuvagalleria suomalaisille
Ilmainen videonjakopalvelu suomalaisille

Viime viikolla Kiinan esporttialalla nähtiin useita merkittäviä kumppanuuksia ja sponsorointeja.

Huipputarinoiden joukossa: Kiinan esports-kokonaisratkaisujen tarjoaja VSPN osti kiinalaisen suoratoistolähetystoimisto Famulein itsenäisenä brändinä; Kiinan paras League of Legends -kilpailu League of Legends Pro League (LPL) allekirjoitti sponsorisopimuksen koneöljymerkki Mobil Superille, vaikka Niken äskettäinen lausunto väitetystä pakkotyöstä Xinjiangissa heitti varjon sponsoroinnille.

) KATSO MYÖS: China Esports Weekly: ByteDance ostaa Game Publisher Moontonin, Morris Garagesin kumppanit Bilibili Esportsin kanssa

Esporttivaikuttajien merkitys: VSPN osti kiinalaisen Livestreaming Talent Agency Famulei

Pian 60 miljoonan dollarin B + -kierroksen jälkeen Shanghaissa toimiva esports yhteensä ratkaisutoimittaja Versus Programming Network (VSPN) ilmoitti maanantaina saattaneensa päätökseen kiinalaisen suoratoistolähetystoimisto Famulein oston. Ilmoituksen mukaan Famulei toimii VSPN: n alaisuudessa itsenäisenä tuotemerkkinä tuotantoyhtiö Banana Gaming & Media -yrityksen rinnalla.

Yrityskaupan erityisiä taloudellisia ehtoja ei paljastettu.

Lisäksi VSPN lanseeraa uuden matriisiliiketoimintansa VSPN +, nuorisokulttuurimerkin, joka keskittyy livestream-kykyihin, monipuoliseen esports-sisältöön ja KOL-kaupallistamiseen LinkedIn-yhtiön julkilausuman mukaan.

) Famulein toimitusjohtaja Zhou “Zax” Hao toimii VSPN: n strategiakomitean varapuheenjohtajana yhteistyössä Banana Gaming & Media -yhtiön toimitusjohtajan Sicong Wangin ja VSPN: n presidentin Linji Tengin kanssa.

) Famulei harjoittaa suoratoiston, markkinoinnin sponsoroinnin, toimilupien myöntämisen ja sähköisen kaupankäynnin osaamisen hallintaa. Heillä on ollut kumppanuuksia useiden ulkomaisten esporttijoukkojen kanssa, mukaan lukien T1 Entertainment & Sports, DK, Gen.G Esports, Team Liquid, ja he ovat työskennelleet tunnettujen ammattilaispelaajien – Ruofeng, Strawberry, Smile, Doinb, GimGoon, Faker, Sambty ja Mayumi – kanssa. esports-kommentaattorit – Wang Duoduo, Teacher Ma, Luo Xin ja 957 – useista eri peliluokista.

VSPN on saanut yli 160 miljoonaa dollaria B- ja B + -sarjan rahoituskierroksilla Tencentin ja Prospectin johdolla. Avenue Capital (PAC). VSPN toteaa, että sen pitkän aikavälin tavoitteena on tehdä yhteistyötä Famulein ja Banana Gaming & Median kanssa maailmanlaajuisen ulottuvuuden vahvistamiseksi.

Exxon Mobil Super Sponsors League of Legends Pro League

Kun vuoden 2021 LPL-kevätkausi on päättymässä ja juuri ennen pudotuspeleiden alkua, LPL ilmoitti sponsorisopimuksestaan ​​Exxon Mobilin kanssa Corporationin koneöljymerkki Mobil Super. Tämä on ensimmäinen kerta, kun koneöljymerkki allekirjoitti sponsorointisopimuksen LPL: n kanssa, vaikka öljy- ja kaasuyhtiön kiinnostus esportiin ei ole uusi.

Kaupan taloudellisia ehtoja ei julkistettu.

Uusista sponsoroinnista esportsliigoissa ilmoitetaan yleensä ennen kautta, mutta LPL X Mobil Super -sopimus julkistettiin runkosarjan ja pudotuspeleiden keskellä. Se on myös osoittanut, että LPL tarjoaa houkuttelevan mahdollisuuden tuotemerkille.

LPL: n havaittiin kuitenkin estäneen Nike-logon kevään jaetun lähetyksen aikana, korvaten sen mustalla nauhalla, jossa on nimi LPL . Vähittäiskaupan jättiläinen Nike: n äskettäinen lausunto, jossa ilmaistaan ​​huoli uiguurien pakkotyön väitetystä käytöstä puuvillan tuotannossa, on aiheuttanut valtavan vastalainan yritystä vastaan ​​Kiinassa. LPL on läheisessä yhteistyössä Niken kanssa yhtenä liigan pääsponsoreista. Vaikka LPL on erittäin houkutteleva kansainvälisille tuotemerkeille, yleisellä mielipiteellä on väistämätön vaikutus esports-sponsorointiin. Ei ole vielä selvää, miten LPL ja Nike käsittelevät sponsorointia.

Muut Esports Business News

  • Kiinan esports-organisaatio eStar Gaming League of Legends -divisioona ilmoitti, että joukkue on muuttanut tuotemerkkiään Ultra Prime (UP) -ryhmäksi, esportti-ryhmittymäksi. Nenking Group, yhdessä Overwatch League -tiiminsä Guangzhou Chargen kanssa.
  • Japanilainen Beifu-yritys allekirjoitti sponsorisopimuksen LPL-tiimin RA: n kanssa. Kaupan taloudellisia ehtoja ei julkistettu. Kaupan tarkoituksena on parantaa pelaajien olkapään ja niskan lihasten terveyttä. Beifu tarjoaa terveydenhoitotuotteita viihtyisään elämäntyyliin, mukaan lukien vauva- ja äitiystuotteet, magneettipannat ja puristussukat.
Ilmainen vaihtoehto Facebookille
Ilmainen vaihtoehto Instagramille
Ilmainen vaihtoehto Twitterille

Jaa somessa!

0Shares
0 0

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.